Ozgkzm_08 Düşük ihtimali için 5 günlük progestan iğnesi yazdı doktor faydasını gören var mı 6 haftalik bebeğim
Zeykan Ozgkzm_08 6. Haftada lekelenmem oldu düşük ihtimali dediler igne yaptılar 1 kere sonra progestan fitil verdiler alerji yaptı şükür düzeldim kanama alanı geçti şuan 14 haftalıgız Allaha şükür bebegim iyi içini ferah tut iyi düşün hep ♥️
Ozgkzm_08 @Zeykan umarım bende güzel günleri gorebilirim çünkü ilk çocuğum da kürtaj oldum 7+3 de şuan 6 haftaligiz ve bu beni çok korkutuyor
Zeykan Ozgkzm_08 aa hiç öyle kötü düşünme canım gerçekten pozitif olmaya çalış her hamilelik farklıdır tabikide çok zor zamanlar atlattım bende hâla dikkat etmem gerek ama moralim çok yüksek