Merhaba kız kardeslerim bugün serklaj oldum ve burda o kadar çok bu konuyla ilgili post okudum ki bugün işlemden önce ağlaya ağlaya içim çıktı kesin çok ağrım olcak yok kanamam olcak yok bebeğe zarar gelicek yok bir daha ayağa kalkamıycam hep yatıcam ama inanın herkesin bünyesi aynı değil işlemden sonra ağrı kesici bile içmedim ne ağrı ne sızı hafif bir baskı ama oda normal dedi doktorum sabah 8.30 da oldum 14.30 da taburcu oldum yürüye yürüye çıktım hastaneden 1 hafta sadece yatıcam sonrasında normal hayatıma kendimi yormadan devam edebileciğimi söyledi doktorum (1 doktorla kalmadım bu arada) buraya serklaj olucak annelere moral olması için yazıyorum stres yapmanıza hiç gerek yok baskalarının kötü geçti diye sizinde öyle olucak zannetmeyin ve moralinizi hep yüksek tutun bebişlerimiz için sağlıklı olun herşey çok güzel olucak💞💞