Busss Arkadaşlar Sakarya’da doktor ve hastane konusunda memnuniyet ve memnuniyetsizliklerinizi yazarmisiniz🌹
reinamm Busss instagramda sevilay bozkurt diye bi dr var. Takip ediyorum. Normal doğum taraftarı çok naif bir hanım. Sakarya da olsam kesinlikle ona giderdim😇
Burmus Busss Ben yeni doğum yaptım Konak hastahanesinde ve doktorum Sedat Umur du gayet memnun kaldım 😊
Bussraefe Canım ben Konak hastanesinden İlknur hanıma gidiyorum. Şuanlık memnunum bi sıkıntımız olmadı 😇
Zhraagk Bende adatıpta tuba hanıma gidiyorum harika bir kadın çok memnunum hem benim bütün sorularıma sıkılmadan cevap veriyor hemde para göz biri değil hastalarını düşünerek en az masrafla yol gösteriyor 😊