zynb_ozkn ben direkt bezi bıraktım yani başladıktan sonra takmadım hiç sadece ilk gün sürekli altına kaçırdı ama artık her götürdüğümde yapıyo, işte tek sorun sadece duşakabinde yapmak istemesi . Bunu nasıl aşıcaz bilmiyorum büyük tuvaletini de altına yapıyo bi kere yapıcağı zaman fark ettim lazımlığa oturttum görünce korktu dediğiniz gibi. Bi de o var işte bakalım nasıl alışıcak bilmiyorum