nur_bebek34 Genel olarak kaçıncı haftalarda doğum oluyor 36+3 . Tahmini kaçıncı hafta doğum başlar. İlk bebeğim
cauuv1 Biz de 36+6 yız. Hiç sancı vs çıkmıyor her sey güzel ilerliyor benim zorunlu sezeryan olacak 16 günümüz kaldı o güne kadar sıkıntı çıkmazsa 39+1 de sezeryanım var
Ipek_2017 Oğlumu 40+4 de doğurdum 5 yıl önce . Hiç açılmam felan olmayınca sancım da yoktu sezeryan oldum 🤍 şimdi kızıma hamileyim 36+1 20 Hazirana gün aldık 38+4 de gelicek Allah’ın izniyle 🌸