19.haftama girmiş bulunmaktayım çok zor oldu ama yolu yarıldım. Neyse ki kötü günler geride kaldı önümde daha da kötü günler varmış gibi hissediyorum 😵💫 bu saatlerde o kadar nefesim daralıyor ki bir nefes daha alırsam sanki patlayacakmışım gibi hissediyorum. hem çok sesli bir şekilde Nefes alıp veriyorum bazen de nefesimi tuttuğumu fark ediyorum nasıl geçecek bu durum?