Tansiyonu hep düşük olan biriyim. Birinci gebeliktede böyleydi. Evimin karşısına millet bahçesi yapıldı çocuklarla çıktık çok kavga ettiler ve güneş aşırı derecede yaktı. Başım döndü. Oğlumu zorla eve getirdim çığlık atiyodu sürekli tekme atiyodu duşa soktum bağırdı ben resmen fenalık geçirdim. Ben ondan çok çığlık attm cikardm onu sarildim bekle dedim koridora ciktk bayildm basım yarıldı. Kan aktı. Komşuyu aradm geldi tansiyonum 8 e 4 zaten anladm elim ayağım kesildi. Çok şükür bebeğim iyi.🥺 Ama gerçekten zorlanıyorum artk oğlum 4 yaşına gircek hala çok yaramaz bense 32 haftalık bir gebeyim…