Merhaba normalde tekmeleri göbek deliği hizasında hissediyordum ama iki gündür baya aşağıda hissediyorum normal mi acaba iki gün önce temizlik yaptım yordum kendimi biraz bebek aşağı inmiş olabilir mi salı detaylı ultrasona giricem ama endişeleniyorum