yeni_anneadayi 38+1 Bugün gün boyu adet ağrısı gibi sancı çektim kızlar belime de vurdu bebekte toplanıp kasılıyor 2 gündür ama suyum vs gelmedi buna rağmen açılmam felan olmuş mudur bu Doğum sancısı mı bu zamana kadar hiç adet ağrısı gibi olmamıştı
Esoo0698 yeni_anneadayi günün gelmiş kuzum heran herşey olabilir suyunu bekleme herzaman su gelmiyor doğumda patlatıyolar 2 gündür kasılman geçmediyse git derim
birnilmeselesi yeni_anneadayi bende öle olmuştu gittim nst de sancı vardı gidin bi bakılır en azından
Goksu_argum_1 Heyv eğer kasilmalariniz 5dakikada bir düzenli şekilde geliyosa doğum sancısı olabilir günlerdir oluyo diyosunuz bide yinede bı görünün derim
yeni_anneadayi Goksu_argum_1 tutmaya başladım sabaha kadar devam ederse gideceğim inşallah teşekkür ederim 🤎
yeni_anneadayi Heyv aa şaşırdım belki çatın müsait olmayacak doğum 41 de başlayacak boluna beklenmiş olmuyormu o kadar
Heyv yeni_anneadayi o da dedi ki bazen bakıyoruz sancı yok çatı dar ama sancı başlıyor çatı genişliyor