Alınıyor. Alınmasa herkes oraya da akın ederdi. Hem de bedavayken sizce bizim halkımız bunu suistimal etmez mi? Devlet hastaneleri tıklım tıklım dolu özeller ise daha sakin. Madem bu kadar sorun ettiniz bi devlet hastanesine gitseydiniz keşke. Zaten bi pansuman yapmışlar.