Zeynoym Kızlar dün kan vermiştim ikili tarama için e nabıza galiba sonucu düşmüş anlamadım bi bilen yardımcı olabilir mi ???
[silindi] Zeynoym bu okunmuyor diye biliyorum canım. Hastanenin danışmasından bunun çıktısını alıyorsan grafik şeklinde oluyor değerlerin yazıyor ordaki değerler önemli
Kucukfasulyem Zeynoym hastanenin e sonuc sayfasından alabilirsiniz grafik şeklinde oluyor bende öyle yapmıştım PDF olarak indirmiştim
Simge_celen_ozyildiz_ Merhaba canım anlamıyorum ama ikili tarama sonucunu e nabız da hangi yerde gördün tahlillerde mi acaba
Fuhrer Değerler normal 4lü tarama testinde daha net sonuç alabilirsin 2li nın pek bı gerçeklik payı yok