Busebusee Çatlatma ıgnesı oldum persembe gunu bugün kasıklarımda agrı var bıraz normal mı bırde beyaz gıbı seffaf gıbı akıntım var bılenler yazabılır mı bu ay kı 7. Bırlıktelık oldu akıntım da da pütürler var gibi ufak noktalar sanki
Umut5135 Busebusee Ağrılar normal akıntı da normal yumurtkadığının göstergesi bugünü de değerlendir mutlaka
Busebusee Umut5135 eşim gece 4 de gelıyor o saate yapsam hemfe yarın aksam uzerı yapsam olurmu kı acaba