Kızlar ben normalde özele gidiyorum ablam Ankara’da doğum yaptı Ceren bide burda görün dedi Ankara etlik şehir hastanesinde göründüm bide bebeğim 1 ay önden gidiyor doktorun bunu normal mi karşıladı ben bu bebeği şimdi alırım alsam dedi çok tedirgin oldum dedi neden dedim iriliginden dolayı dedi kafası beyni iyi dedi keşke sonuçlarını getirseydin dedi kendi doktorumda 40 gün sonra gel demişti biz bir ay sonrasına randevu almıştık doktor seni 40 gün sonra gel demesi hile yanlış 2 haftaya bir gitmen gerek senin dedi sizce neden öyle dedi korktum da ben