Ruru41 Serpil_Caner3 kasık ağrısı, mide bulantisi kalp çarpıntısı, yorgunluk, koyu sarı akinti… Koku hassasiyeti ooooo… 31 hafta var daha… Rabbim Sağlıkla. Kucağımıza. Almayı nasip etsin inşallah. Âmin
Kediannesi1 Serpil_Caner3 sırt bel ağrısı bitiriyor kiloya yordum ben bir anda ilk defa 5 kilo birden aldım
Serpil_Caner3 Zehra-55 yaa Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲
Serpil_Caner3 Ruru41 amiiinnn canım bnde mide bulantısı vardı prilam kullanıyorum o olmasa ayakta duramıyorum bugün de kasık ağrısı ve sirt ağrısı var akintida çoğaldı
NewMom__ Ruru41 akıntınız koyu sarıysa enfeksiyon olabilir oda kasıkta daha çok ağrıya neden olur. Geçen sarı akıntım olduğu için doktor enfeksiyondan şüphelendi ve fitil verdi. Siz de doktorunuza söyleyin akıntınızın sarı olduğunu
neslisahctnky-554 benim de 14+6 haftalık hamileyim 13 haftadan beri ben ağrım ve kasık ağrım başladı son günlerde çok arttı normal midir.
Serpil_Caner3 neslisahctnky-554 12. Haftadan sonra ağrılar daha çok oluyormus bence korkma ama yinede doktora gittiğinde sor canım
Amineazra Serpil_Caner3 ya geçmiş olsun bende öyle oldum siz sadece ağır kaldırmamaya dikkat edin eşyaları itip çekmeyin doktorum öyle söylemişti ikincisinde
Busra-2001 Sırt agrim cok fazla mide bulantım asiri pirilam kullaniyorum oda fayda etmiyo mide bulantima hic bi çözüm bulamiyorum ben bebegimizi sag sağlim kucağımıza alalım insallah
Serpil_Caner3 Amineazra 2 kutu progestan fitil kullandım bide kan sulandirici kullandim onlar bitti salı günü kontrolüm var
Kediannesi1 Serpil_Caner3 55 le hamile kaldım 6. Haftada 62 oldum, şimdi 9 hafta 58 e geri düşmüşüm korkmuştum öyle ala ala gideceğim diye 😀
neslisahctnky-554 Serpil_Caner3 doktorum söylediği de birşey demedi herhangi bir sıkıntı da görmedi. Sadece ikili test sonucum düşük riskli çıkmış ama ölçümlerin de ve ultrason da herşey yolunda demişti doktorum. Onunla bir ilgisi olabilir mi acaba
Ruru41 NewMom__ söyledim canım sıkıntı olmaz dedi resmini bile. Çekip gönderdim. Bebek rahmi temizliyor şu an için sorun yok dedim. Progestan fitil kullanıyorum. Tüp. Bebek başka fitil. Vermedi
Esrac96 Bende 8+5 teyim 2 gündür karnımda ağrı var sanki içi geriliyo kasıklarıma ve karnımın altına da ara ara ağrı giriyo normal mi bu