Edaozy bende hareketleri azaldı diye doktora gittim doktor dedi ki içerde şuan gayet hareketli dedi sırt kısmı karnına doğru geldiğinde hareketini çok az hissedermişiz içeride oynuyormuş ama ayakları elleri bizim sırtımıza doğru dönük olduğunda az hissedebilirmişiz