Deletedmom_103 Gizeemm07 testte görünce anneme yengeme arkadaşıma, kanı verdikten sonra eşime ve sevdiğim görümceme, kalp atışını duyduktan sonra da diğerlerine ve annem sağolsun herkese duyurdu 🤷♀️
anneoluyoruuumm16 Gizeemm07 hastaneye tek gitmiştim. Hamile olduğumu öğrenince eşimi aradım söyledim oda arkadaşlarını arayıp söylemiş yani daha betam 562 iken herkes duydu bizim 😂
benaslindayohum Gizeemm07 ilkinde test yaptığımda eşim yanımdaydı zaten hemen annem ve kankama da söylemiştim kalp atışı duyunca kayınpederim ve görümceme söyledik ama bu sefer testi yapınca duymayan kalmadı yanlış görüyorum dimi diye 😁
MerveZengi Anne ve babalara ilk diye heves edip hemen söyledik ama onun haricinde akrabalara ve arkadaşlara 3 ay bittikten sonra söyledik ☺ hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
Amineazra Gizeemm07 benim bir kaybım olmuştu o yüzden bir daha olursa söz verdik kimseye söylemeyelim diye 🙂
Gizeemm07 anneoluyoruuumm16 Oo çok iyi benimki sır gibi saklıyor sakın söyleme diye tembih üstüne tembih 😂
Gizeemm07 Ya bende ilk testi yaptım eşime haber verdim daha 4+6 yız kalp atışını duymadan kimseye söylemeyelim dedik ama zor dayanıyorum 😂