Pemberuya Kızlar Temmuz ortası ya da sonu kısmetse doğumum olacak. Yarın yalnızca kıyafetleri kaldı alışverişe çıkmayı düşünmüyoruz eşimle. 0-3 ay ne kadar tulum ve zıbın almam lazım? İç dış zıbın olması gerekiyor mu?
Elfakca Pemberuya 0-3 ay eğer bebiş kilolu doğarsa 1-2 kez anca giyer ağırlıklı olarak 6-9 alın derim ben büyük olsa sorun olmaz ama küçük olunca elinizde kalir
Bernasnli Lolons ta uygun netten alacaksan ordan al ben aldım %100 pamuklar genelde 0-3 çok alma 3-6 al diyorlar bide için üstüne giydireceğin bir beden büyük olsun
Elfakca Pemberuya çocuk iri doğarsa eğer ilk 30 gün bile giydiremiyorsun o yüzden ben hep diyorum 0-3 iki tane alicaksaniz alın ama 6-9 alınması lazım yoksa bazı bebisler hiç giynemiyor