Mrvbenli 23+4 deyim 2 gündür hissedemiyorum hareketini normal mı bu durum 2 gün öncesi o kadar hareketliydiki
Hatice_123456 Mrvbenli arada hissedememen normal sen uyurken o uyanmış olabiliyor yada çok iş yaptığında hareketli bı gün geçirince hissedememen normal
Aslidemirel34 Tatlı bisyler ye çikolata falan sol tarafına yat yarım saat hiç kalkmadan oynar canım ins
hilalmelisa Bilemeyiz ki kimseyi yanlış yönlendirmek olmaz. Bir şeyler ye yatıp dinlen yatarken daha çok hareket eder. Ama yine de hissetmezsen doktoruna bir sorabilirsin mutlaka
Mrvbenli Acike gittim kalp atışı var ama polikibliğe de bir gidin aklınızda soru işareti kalmasın dedi