daisybebek Aaa122 benim kızdı hiç bulantım olmadı şükür. Şimdi 2. Ciyi düşünüyorum 6. Hafta da düşük yaşadım maalesef :( bunda da hiç bulantım olmamıştı. Sağlıcakla olsun yavrum da ona da razıyım 🙏
Aaa122 Gamgamze 1. Hamileliğim kızdı 1 hafta falan oldu bulantı ama suan 1 aydır çok fenayım cinsiyeti bilmiyorum
Amineazra Aaa122 pek alakası yok zannedersem. Kızda çok bulantı olur derler bende hiç olmadı arkadaşın oğlu olacak onda çok bulantı oldu
Aaa122 Amineazra aynen benim kızım da 1 hafta falan oldu hafifti o da suan ki hamileliğimi öğrendiğimden beri kusuyorum 8 hafta bitecek
Snnaadayi @Aaa122 bulantınin cinsiyetle alakası varmı bilmiyorum ama kizlarima hamileyken çok fazla bulantım olmuştu şuan erkek bebeğe hamileyim neredeyse hiç bulantım olmadı
Melisct94 Aaa122 Cinsiyetle alakası yok bence ilk oğlumda 4 ay çılgın gibi kustum 2.de 1-2 kere kusmusumdur sadece yine oğlum olucak kıza erkeğe bağlamak saçma hurafe onlar canım yoksa ilkinde kız doğurmuştum 🙈
Elisaden İlk kızımda çok bulantı yaşadım ikinci kızımda ara sıra hafif bulantılar yaşadım kusma olmadı şimdi 3. Gebeliğim daha midem ben burdaydım demedi
Sevalinkaa Aaa122 Valla ben de inanmıyorum da Ablamın oğlu oldu Sıfır bulantı Bende 19 haftalık kız geliyor günde 5-6 kere kusmazsam rahat edemiyorum resmen. Neyse ki bir aydır çok rahatım
Edaydemir Aaa122 bunun kızla erkekle alakası olduğunu düşünmüyorum 3 yaşında oğlum var şimdi kızıma hamileyim ikisindede hiç bulantı yaşamadım çok şükür
Mzzz Benimde kız ama mide bulantım olmadı 🙏 kızlarda bulantı olur falan diyorlar hepsi koca karı masalı😂😂