Merhaba arkadaşlar, bu ikinci hamileliğim ve sol kasıgımda 2 haftadır hafif şiddetli bir ağrı var , doktoruma söyledigimde alttan muayene yaptı erken dogum riski olmadığını rahim agzı uzunlugumun iyi olduğunu söyledi. Fakat bu agrı hiç geçmeyen sbir agrı.
Bu durumu yaşayan var mı yaşayan varsa nasıl başa çıktınız