Daha bugün cikolata siparişim geldi. Benim acelem vardı salı gününe yetişsin diye ciceksepetinden söyledim. Cikolata Atölyesi adı. Baya bi araştırdım guvenemedim kapıda ödeme yok diye başka sayfalara ve 300 500 falan çok pahalı geldi bana. Ama aldığım yer çok iyi cidden çikolatanın tadı da baya iyiydi.