Allahim… benim dişlerim kaplama bir de. Alt iki dişimin kaplaması çıkmıştı kaplatmamistim geri hava falan da aliyor. Yani yemin ederim hıçkıra hıçkıra ağladığımı biliyorum o ağrıdan. 10 saatten fazla agrimisti geçen gün hatta 3 tane parol içtim. Etki falan da etmedi. Bir şey de kullanamiyorsun.. doktoruna sorabilirsin ama