Bu konu da o kadar korku dolu ki içim
Ben normal doğum yapmak istemiyorum kendimi buna hazır hissetmiyorum bu yüzden doktorla konuşmak istiyorum ama bazı doktorlar normal doğumu dayatıyorlar bunu istemiyorum ben istekli sezeryan istiyorum
Normale dayattığı zaman normal mi yapmak zorundayız ben anlamadım