Anne1-9 9+2 hamileyim 8.haftaya kadar yine kasıklarımda ağrı falan oluyordu Ama şimdi hiç bir belirtim yok ara ara ağrım oluyor miğde bulantı falan da yok Belirti olmadığı içinde korkuyorum Sizce normal mi? Benim gibi olan varmı?
Deletedmom_103 Anne1-9 var benim 8. Haftada itibaren bulantım da kesildi. Hiç bi belirtim yok çok şükür sağlıklıyız
Anne1-9 Deletedmom_103 Yaa en son ne zaman doktora gittiniz Ben 6 +5 Ken öğrendim hamileliğimi Doktor güzel herşry olması gerektiği gibi dedi Salı gğnp tekrar gideceğim inşallah güzel haberler alırız 🤲
Anne1-9 Deletedmom_103 Hımm inşallah bizimde öyle olur ya İnsan belirti olmayınca ister istemez korkuyor 😒 Rabbim cümlemizinkini sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Anne1-9 Deletedmom_103 Çok şükür yok bundan önce 3 düşüğüm oldu çok şükür o zamanları atlattım da bakalım