gulsumd1 5 sene önce 36+4 2400 sezeryan la doğum yaptım rahim kısalığı nedeniyle oğlum çok su yutmustu ve enfeksiyonu çok vardı oyuzden kuveze girdi bir hafta kaldı ve çıktı şimdi 5 yaşında canavar canavar bir hafta en fazla durur canım seninde sende o arada bol bol dinlen sütünü hep sağ bol bol uyu bebisin eve gelince keşke uyusaymisiim dicek sin 😅