Aysenurkara geçtiğimiz günlerde ben de hastane acilinde idrar verdim , oradaki hekim hafif enfeksiyon oldugunu soyleyip suya karistirilan tozlardan recete etti , kendi doktoruma tahlil sonucunu attim , o ise burada enfeksiyon yok bosuna ilac kullanmayin dedi 😒 O nedenle hekimden hekime tedavi protokolu degisebiliyor , sizi takip eden doktorunuz en iyisini bilecektir , icinizi ferah tutun 🙏