Ttgce doğru yapmışsın. Bende öyle yaptım. Minik bedenler. Devamlı uyuyacaklar ve uyuyanin üstüne kar yağar der büyüklerimiz. Birde havalar tam anlamıyla yaz havasina burunmedi daha. Tedbirli olmakta fayda var. Kalın muslin battaniye daha koydum ben. 39+0 ve 1 haftam var doğuma😁 önce veya daha geç gelebilir orasını bilemem