Selam kızlar umarım hepiniz iyisinizdir ☺️
Benim bugün normalde adet günüm ve bugün peçeteye açık pembe akıntı geldi sonra pede de çok az akıntı gelmiş normalde adetimin ilk gününde dehşet karın ağrım olurdu ama bugün hiç karnım ağrımıyor lekelenme kaç gün olur veya böyle az az mı olur kafam karıştı yaşayanlar tam açıklayabilir mi ? Birde adet günü olması normal mi ?