Aysenuriipek 37+3’teyiz sabah sanki regl ağrısı ile uyandım belimden aşağı doğru vuruyor ağrı ara ara. Yaklaştı mı sizce, nedir bu ağrı?
Gokceveannesi Aysenuriipek bir haftadır bende böyleyim bugün 38 olduk . sanırım yaklaştığında işaret 🥰🤰🥴
Aysenuriipek Gokceveannesi of ne stresli ve heyecanlı bekleyiş bu 😥 Allah yardımcımız olsun hepimizin inşallah 🙏🏻🫶🏻
Nurcanben Gokceveannesi ayy regl ağrısı gibi ağrı olması doğuma mi işaret oluyor ben 29 haftalığım benimde birkaç gündür regl ağrısı gibi ağrım var 🤦🏼♀️
BBeeBBeeKKoo Nurcanben yok canım korkma bende de var uzun zamandır 33 haftalığım halen var kontrolüme iki gün önce gittim herşey yolunda bebek büyüdüğü için ama ilerleyen haftalarda doğum sancısı olması daha muhtemel tabiki