Minigininannesi Merveeenurrr dalan Roxy toz deterjan. 5 yaşında kızım var ona hala kullanıyorum nevresimlerine kafa tonunla yıkıyorum. Başka deterjan alerji yapıyor. Yine ondan kullanırım.
Mine16 Merveeenurrr Green clean lavantalı olanı kullanıyorum çok güzel kokuyor ve lavantanın sakinleştirici özelliği varmış
Gokceveannesi Toz sabun tavsiye ederim.4,5 yaşındaki kızıma hala kullaniyrium .dalan benim kullanigim marka.alerjide olmutri asla .Dalin vs hepsni kullandım kasindirdi çocuğumu hep.ogluma da aynısını kullanicam
iclaaall13 Merveeenurrr hayır gerek yok daha fazla kimyasal kullanmak istemedim. Dalin yenidoğan sıvısı ama aldığım
Ant_9523 Yarensezer ben eczacı teknisyeniyim aşağı yukarı hemen hemen hepsinde yok deselerde içerik olarak benzerlik var bende o yüzden uni baby mavi kapak aldım sabun kokusunu hiç sevmem diğerleri de pek hoşuma gitmedi kokusuna bakarak seçtim ama büyük bebekler için kullanılıyormuş sonradan gördüm yenidoğanda bir sorun olur mu acaba bilemedim