Benimde 2. Hamileliğim. Kızım var. 12 Nisan sat. Doğum 17 Ocak. Benim doğum günüm 24 Ocak inşallah bebiş geç gelir aynı gün oluruz :) kışın doğum daha iyi kızlar serin oluyor bebekse kışın çok zorlamıyor. Yaza da rahat ediyorsun b bek büyüdüğü için rahatça dışarı çıkabiliyorsun