Ysmn23 yani bir post açıyorsunuz en sonunda millet bişey yazınca asıl anlatmak isediğinzi sölüyorsunuz. Şöyle güzel güzel giriş gelişme sonuç olarak Türkçeyi kullanamadık gitti bizden müneccimlik bekliyorsunuz. Asıl meseleye gelirsek şekeriniz var mı? Yükleme yaptınız da şekeriniz yüksek çıktı ve doktorunuz diyet önerdimi? Ben şuan da o durumdayım ve asla pilav baklava ağzıma sürmedim öğrendiğimden beri çünkü bebek olduğundan kilolu doğabilir. Bende şeker kalıcı olabilir. Bu durumdaysanız sizde pişman olmak yetmez bir dahakine dikkat edin yemeyin.. he ben tutamam diyorsanız e biz napalım afiyet olsun