2 saate bir emzirin bebekler doyma hissi yok mideleri elleri kadar, kusmasi normal fazlasını çıkarıyor! Canınızı sıkmayın kılo alır doğunca kılo vermemiştirde o şişlik gitmiştir, siz dengeli beslenmeye, özen gösterin! Uykuya ve en önemlisi kendinize mutlu anne mutlu bebek demek 🥰