Nigar-3065 Merhaba üç gün oldu doğum yaptım.bebegim iyi taburcu olmuşum. Bebeğim ağlaması yok.surekli uyuyor. Normal mi? Birsy olsaydı doktor derdi diye düşünüyorum.tskler
poyrazin_annesi28 Nigar-3065 Sadece 2 saatte bir emzirmeye özen göster. Taze çünkü aç kalırsa sarılık olabilir. Uyuması da çok normal benimki de emip uyuyo hep
Alvn3946 Nigar-3065 evet canım normal o şuan kendini anne karnında zannediyo sürekli emzir ki sarılık olmasın bitkin düşmesin
Sila66 Nigar-3065 benım de oyle normal uyandır emzır canım acıkınca bı kere aglar 😂 göğusumde uyur kalır😂
Nergiz1 Sadece sık sık emzirmelisin bence sarılık olmaması için. Onun dışında altına sık sık bakabilirsin havalar sıcak gidiyor pişik olabilir .Ne güzel Allah analı babalı büyütsün 🎈
Nigar-3065 Sarıldığı olduğunu sanmam doktor oyle birsy söylemedi iki saatte bir veriyorm ayarlıyorum. Bazen hepsini kusuyor bazende baya iyi emiyor. Acıkınca sadece ağzını oraya buraya atyor. Tskler