Hazalca Er-va bir şey olmaz canım korkma, ben de yedim kızım 3 yaşında şükür bir sorun olmadı ama bir daha yeme içerisinde bulunun ağır metallerden dolayı gebelikte önerilmiyor , o kadarcıktan hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle
Melekavsr Er-va kız nolcak o kadardan korkma. Ben de yedim koca koca 5-6 tane. İçerisinde civa oranı yüksek diye sürekli tüketmek sakıncalı.
Er-va yenibirannis ben bilmeden 5-6 tane yedim ama şu an içim rahat değil korkuyorum birley olur mu diye
Deletedmom_103 YuvarlanamayanPaanda kız burda 30 tane yiyeni gördük 6 taneden bişey olmaz ama bi daha yeme o zaman Er-va
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_103 iştee önce dikkat edilmiyor sonra pişmanlık bu gözler neler gördüüü emaaannn
Deletedmom_103 OsmanEge_12 birileri bişeyler yiyor ama akskakskkakska. Post sahibi midye yemiş başlıkta yazmışda silmişler başlığı postta da yazmamış ablam
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Deletedmom_103 tuhafıma giden birşey var başkasının canı çeker diye siliniyor ama burda hergün yemek menümüzü paylaşıyoruz bana tuhaf geliyor bu durum jdjdjd 🥴😃
Deletedmom_103 cahilelafanlatamazsinyorulmaa kız aman nolcak çok canım çekerse yaparım yapamazsam da söylerim yani kakskaka. Ama evet mantıksız ama canı çekende girmesin kız o menü postlarına 😂😂
Luzumuyok cahilelafanlatamazsinyorulmaa aynen çok saçma her gün akşam menüleri iğneli postlarda ne gereksiz