bebisimoluyor Hanımlar 2 gün önce doğum tanıtım sezeryan ile ama hala sütüm hiç gelmedi bu durum normal mi çok üzgünüm 😞
Suyldrmm bebisimoluyor sezeryan dogum sonrası ilk sütüm geldi sonra kesildi 5 gün emzirmedim, ama vazgeçmedim oglumu orada tuttum kaynanam mama verdi ben bir gün mama vermedim oglum agladı ama dayandım mememi verdım çekti boş değildi ve mastıt oldum ve sonra sütüm 4 ay aktı canınızı sıkmayın sureklı emzirin ve bebeğinizle odaya cekilin başbasa kalmak bilmiyorum ama bize öyle olmuştu! Cok etkili yol diye düşünüyorum
Nurr_22_22 bebisimoluyor önce sakin ol stres geç gelmesine neden olur sıcak duş al goguslerine dayanabildigin sıcaklıkta sıcak suyla masaj yap bol su iç emzir hatta pompayla da cekebilirsin ne kadar uyaran olursa o kadar çabuk gelir
bebisimoluyor Badem_gozlum_ bebek çekiyor ama çok üzüldüm annem ve kaynanam da süt de süt diye tutturdu gelir demi hiç gelmiycek doye korkuyorum
Badem_gozlum_ bebisimoluyor gelir tabi sürekli meme de tut 30 cc le bile doyuyo küçük daha goguslerine banyo da masaj yap
mercimekkoftesi1 Benim 10’uncu günde tam anlamıyla gelmeye başlamıştı. Bestlak süt yapıcı damla kullandım, sıcak suyun altında tarakla göğüslerimi tersine tarayıp masaj yaptım. Bi de rezene, kimyon çayı falan yaptım içtim hep
poyrazin_annesi28 bebisimoluyor Sen emzir canım gelse de gelmese de. Bebeğin göğsünü emsin yavaş yavaş gelicek. Stres yaparsan hiç gelmez stres olma 😘 Benim de emzirdikce geldi. Zaten sen göremezsin sızıntı şeklinde gelir bebiş doyar onunla. Sadece emzir sakin ol
Fatoscum bebisimoluyor başındakileri dinleme hatta uzaklaştır ki moralini bozmasınlar.Surekli meme teklif et,bestlak damla,Solgar b12 kullan.Allah analı babalı büyütsün💐
Khena bebisimoluyor sezeryandan sonra genelde 3 gün gelmiyor. Gelse de çok az oluyor bıkmadan usanmadan emzir. Çocuğuda aç bırakma Dr um mama verdirmişti. Aç kalırsa sarılık artar demişti. Mama ile takviyele ama sütün gelince kes mamayı