Unalcagla ben ilk ve zorunlu doğumumu zübeyde hanımda yaptırmak zorunda kaldim. Rabbim yüzünüze gülsün insallah ama kontrollerdeki gibi ilerlemiyor red doğum süreci.cok problemli cook. Psikolojik olarak saglam hazırlayarak gidin ki kimiyle de çok ilgililermis diye anlatılıyor.insallah şansınıza iyilerle karsilasirsiniz