Tugceee95 34+6 m bebegmn hareketlerini asagıda hissediyorum bı zararı yok sadece geceleri cok daha sık tuvalete ckıyorum sızdede boylemi acaba normalmi asagıda hısstmem
tubiii11 Tugceee95 arada benim de öyle oluyor dönüyor galiba şuan yukarda hissediyorum ama vajen e baskı hissediyorum 34+1
Tugceee95 tubiii11 benim nerdeyse bır aya yakındır boyle yanlar ve kaskta yukarda degl önceki gibi cok nadır🙂