İkili tarama testi riskli olupta fetal dna testi yaptıran varmı. Kendım klinikte bir doktora gidiyorum 2li tarama mı devlette yaptırdım devletteki doktor bır problem yook dedi kendı doktoruma sonucu gosterdıgımde biyokimyadal risk 21 de 1:776 oldugunu orta riskte oldugumu kesın sonuc ıcın fetal Dna yqptırmam gerektıgını onunda 6 7 bın malıyeti oldugunu soyledı baska 2 tane daha farklı doktora gosterdim onlarda rıskın dusuk olduğunu soylediler kafam çok karışık 😔