Bskogzhn Bugün kontrole gittim ve kordon yüzünden oglum kanala inemiyor mus doktorum bebegi riske atmamak lazm sezaryen dedi ve yarın sabah yatıs yapacam... ayrıca catımda cok darmıs benm vücudumda vajinal doguma müsait değilmiş.... hepinizden dua bekliyorum... suan korku heyecanve stres bütün duyguları yasıyorum
Nisanurr Benim oğlumda aynıydı kordonu vardı kanalda değildi ama ben normal doğum yaptım tâbi benim bu durumdan haberim yoktu gerizekalı doktor bana bunu soylemedi ebeyle aralarında konuşurken duymuştuk ama Rabbime binlerce şükür ki kazasız atlattık. Senin için de bebegin için de hayırlısı olsun onlar için ne sağlıklıysa o olsun. Allahım sağlıklı kazasız belasız kucağına etsin inşallah 🙏🎈
Nisanurr Bskogzhn zorlamaz olur mu neler çektim ebe bir eliyle alttan başını oturtmaya çalışırken diğer eliyle karnıma üstten bastiriyodu ki kanala insin diye çok zorlandım ama çok şükür herşey güzeldi 🙏