Merhabalar 12.haftaya yeni girdim ve doktorum bu D vitamini damlasını verdi ama öğürmekten içemiyorum sanki yağ yutuyormuşum gibi kullanan varsa nasıl ve neyle kullandığınızı söyleye bilirmisiniz ben kaşıya damlatıp sonra içip arkasından da ekmek yiyorum ama çok midem bulanıyor kolay bir yolu varsa yazın lütfen :(