8 haftalık bebeğimin kalp atışları durduğu için dün kürtaj olmak zorunda kaldım belimden iğne yaptılar o şekilde göğüsüm dahil tüm aşağı kısmım uyuştu kürtaj sonrası ağrım sandım yoktu epiduralin etkisi 5 saatte fln geçti zaten serum da takılıydı ebeler ateşimin 37.8 tansiyonumun 8/4 olduğunu söylediler sürekli ölçüyorlardı değişen yoktu ama ben çok iyiyim çok enerjiğim fln dedim anestezi ve Serum dan dolayıdır dediler ateşim düşüp tansiyonum 10/5 olunca taburcu oldum bu sabah kalktığımdan beri şiddetli baş ağrısı ve tansiyon sorunum var başımı yastıktan kaldırdığım an başım çok şiddetli ağrıyor bu durumu yaşayan var mı aranızda normal mi sizce 3 tane arveles içtim bana mısın demiyor ağrı