Mümkünse çok kimseyle temas etmeyin bu süreçte bulaşıyor ve bize bulaştı hemen anlaşılmıyor da bizde bilmiyorduk kuzenine bulaştı bnm kızım hafif geçirdi ama kuzenimiz ağır geçirdi ve vicdan azabı yani en iyisi emin olana kadar temastan kaçının bence.