bdenerigokce
Çarşamba günü randevum vardı sonunda gidebildim perinatoloji ye . Riskli gebeyim ben . Doktor um İbrahim Polat dı , gerçekten çok memnun kaldım çok ilgiliydi ultrason da bakarken bana da gösterdi aynı zamanda fotoğraf da verdi . Devlette biliyorsunuz çoğu doktor kağıt vermeyi bırak göstermiyor bile