Merhaba hanımlar, 37+5 im ama bebeğin gelişimi 38+5. Dün gece ishal ve safra çıkarma ile uyandım zaten bir süredir regl sancısı gibi düzensiz sancılarım var. Dün kontrolde bebeğimin de kanalda olduğunu öğrendim. Acaba bu ishal ve midede bulantı kusma doğum başlangıcı olabilir mi? Sizin tecrübeleriniz neler?