Dneglr

Galiba sana da bu ilaçtan verdiler canım bana hemşire dedi ki bu ilacı 5 gün kullanacaksın bu ilaç embriyo transfer edildikten sonra vücudun bebeği yabancılamaması, atmaması için dedi. Perşembe günü yumurta toplama yapıldı bugünden itibaren başla 5 gün içeceksin dedi. üstüne de yazdı hatta.. perşembe cuma cumartesi üç gün içtim. Pazartesi günü 5.yi içicem ve daha kullanmıcam bu şekilde bilg verildi bana