Beyzaaa21 Hiç anlamıyorum böyle şeyleri anca doktorunuz bilir yani buraya gelip sormanız bile çok saçma bir bebeğin sadece 1 tane cinsiyeti vardır oda X yada Y kromozomu oluyor zaten Doktorunuza sorun hayırlı evlat olsun inşAllah sağlıklı olsun gerisi önemli değil☺️