Prensesbii15 Sareeee benimde 8 gün geçti testimde çıkmadı hangi gün adet olacaktiniz acaba? Emiriyorum acaba ut mu korudu ama karnimda bişey hareket ediyor gibi
gulruba Sareeee şuan senle aynıyız 28de adet olmam lazımdı olmadı 7gun geçti 2test yaptım negatif çıktı biri sonradan silik olmuş sabah yine yapicam inşallah pozitif çıkar
Prensesbii15 Sareeee daha bebeğim 4 aylık ben erken diye düşünmüyorum inşallah hamile değilimdir sabh bı sağlık ocağına gidip kandan baktiricam hala âdet olmadim