Elf69 Kızlar 18+2 haftalık olduk bebeğimin hareketlerini hiç hissedemedim ilk gebeliğim ve hamileliğim başından beri göğüs hassasiyetim vardı iki gündür kayboldu içimi korku aldı normal mi yaşayan var mı?
Fatimetncr Elf69 Ben ilk 17 de hissettim pıtpıt sonra 21 haftada net olarak hissettim yani normal korkma canım . Gün geçtikçe hareketleri daha net daha kuvvetli sert olmaya başlıyor 29 haftadayım beni dövüyor sanki 😂😂
Sellmaa_akk Elf69 hiç korkmayın ben de sizin gibiydim bazıları çok erken hissetmiş korkuyordum 19+4 te hissettim şimdi durmuyor sizin de öyle olacak inş
Hatisss Elf69 canım benim de ilk hamileliğim hafif gaz hareketi gibi bşyler hissediyosan kasık bölgenle göbek altın arasında bebektir. Şuan 19+3 deyim o hareketleri biraz daha net hissetmeye başladım yeni yeni.
Heyymomy Elf69 normal canım belki bir kaç gün sonra belki bir iki hafta sonra hissedersin aslında hissediyorsun ama bilmediğin için anlayamıyorsun doktorum öyle demişti bana göğüs hassasiyetinin azalmasıda normal 23. haftadayım hiç hassas değiller 😂
Youngmotherr Fatimetncr bende 29+4üm bebeto karnımda transvers duruyor biraz önce sanki içimde ayağa kalkmaya çalışıyo gibi sol tarafıma bi yüklendi napmaya çalışıyo anlamıyorum ki 😂
SevgiKNGR Ben 18 de hissetmeye başladım bence biraz daha bekle 21 e kadar yolu var diye biliyorum olmadı doktora sorarsın zaten kontrolde
Elf69 Sellmaa_akk etrafımda ki insanlar beni panik yapıyor daha çok insan endişe ediyor sonra birde göğüs hassasiyeti geçebilir mi biliyor musunuz
Fatimetncr Youngmotherr Bende çözemedim ya 😂😂 bide ortam içinde aşırı sert vurunca ürperiyorum herkes bana doğru bakıyor ilk gebeliğim bide 😂😂
Elf69 Heyymomy ay teşekkür ederim ya rahatlattın beni 🥹 evet bazen anlam veremediğim şeyler oluyor daha çok karnım gurulduyor gibi belki de bebeğimdir 🥹
Neslihankrhmt Elf69 aynı haftada sayılırız tatlı filan yedikten sonra hissetmeye çalışıl karın gurultusu kelebek çırpıntisi gibi hafif hissediyorum bende 18 haftalık olacağım pazartesi
262223-- Elf69 o haftalarda pek hissedilmiyor veya hareket ediyor ayaktayekn veya iş tutugunuz zaman anlamıyorsunuz net 22.23 de ben burdayım diyorlar biz 24+4 olduk 😂 dürttügumde tepki veriyor maşallah