Sleepy yada minies kullanıyorum. Kızımda Prima premium kullanmıştım o kadar para vermeye hiç gerek yok. Goon kullandım 1 bezde pişirdi Banu turco da topaklanma yaptı çişte. Ama Baby turco ıslak mendil kullanıyorum. 1 numara yerine 2 numara daha iyi oluyor ben hiç almayacağım 1